Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.08.2009 17:19 - Безценните неща
Автор: kastiel Категория: Лични дневници   
Прочетен: 414 Коментари: 0 Гласове:
0



Съвсем обикновен ден, ден като всички останали. Незнам какво точно днес ме накара да се замисля за какво всъщност се борим и какво искаме от живота. Дали нашите мечти са най-безценните неща на света? Поне аз така си мисля. Защото мечтата е нещото, което е способно да те тласка винаги нагоре. Но как мога да свържа мечтите си с реалността, след като тя е умърсена и сива? Как мога да мечтая след като зная, че зад всеки ъгъл се крие поредния, готов да се изсмее над това, че мечтая за различни неща от пари, коли... Реалността е като риза, като усмирителна риза и аз няма как да се откъсна от нея. А за мечтите е нужна свобода, за тяхното достигане не е достатъчно просто желание, трябва вяра. Затова си мисля, че колкото по-неусъществима е една мечта толкова тя е по-силна. Колкото повече се борим за мечтите си толкова повече вървим нагоре.И така именно това беше въпроса ми, струва ли си да мечтаем в днешно време? В това време, когато всички са роботизирани и са до такава степен затворени в своето ежедневие и в сивата реалност. Струва ли си човек да се бори за мечтите си, независимо, че всички му казват, че няма смисъл и всичко е загуба на време?


Тагове:   мечта,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kastiel
Категория: Поезия
Прочетен: 91123
Постинги: 133
Коментари: 57
Гласове: 158
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930